Hernádi átvette a vezetést

 
Számára vadidegen pályán sikerült ezüstérmet szereznie Hernádi Lászlónak, így a Tatai HAC autóversenyzője átvette a vezetést a gyorsasági autósok FIA Challenge-sorozatának R2-es kategóriájában. (2010.09.28.)

Számára vadidegen pályán sikerült ezüstérmet szereznie Hernádi Lászlónak, így a Tatai HAC autóversenyzője átvette a vezetést a gyorsasági autósok FIA Challenge-sorozatának R2-es kategóriájában. (2010.09.28.)

 Hernádi az olaszországi Reventino hat kilométer hosszú, technikás, szűk, kanyarokkal tarkított pályáján vezette jól a Mitsubishi Lancert, ami ismét ki-kifogott rajta. Az EVO VIII-as végül kibírta az emelkedőket, ám Hernádi gőzölgő motorral ért célba úgy, hogy a futamokon csaknem tíz másodpercet javított a tréningeken elért idején.

„Tréningautó híján ismét „vakon” kellett elindulnunk a versenyen, amelyen még sohasem jártunk, viszont ez a megméretés elengedhetetlen volt ahhoz, hogy átvegyük a vezetést az FIA-összetettben” – fogalmazott útban hazafelé Hernádi, aki kiemelte: a dél-olaszországi versenyen az edzések után fokozatosan javított eredményén, amely végül egyetlen másodperccel maradt el a győztes mögött. „Az elsőben nyolc, a másodikban egy másodpercet javítottam korábbi időmön, tehát ha van még egy futam, megnyerem a versenyt” – találgatott a címvédő.

Az újabb futam azonban meglehet: komolyabb károkat tokozott volna az autón: „Aggodalomra ad okot, hogy ismét előjött a Mitsu korábban tapasztalt hibája, így a hirtelen hűtővízfogyás miatt szó szerint gőzölgő motorral értem célba. Problémát jelent, hogy ezt a hibát néhány nap alatt szinte lehetetlen kijavítani. Mint minden komoly és sürgős javításnak, most ennek is a pénz a feltétele, így kétséges, hogy elindulhatunk-e pénteken az utolsó verseny helyszínére. Noha Németországban várnak minket, és a négy pont előnyünk talán elegendő lenne a címvédéshez, megeshet, hogy mégsem tudunk elindulni, és akkor itthonról, teljesen tétlenül figyelhetjük az eseményeket. Az biztos, hogy nagy riválisom, a cseh válogatott tagja, Milan Svoboda ott lesz Mickhausenben, és ez távollétünk esetén akár az ő végső győzelmét is jelentheti” – mondta el az ötszörös FIA Challenge-győztes.

 
 

Eredmény:

FIA HILL-CLIMB CHALLENGE R2 Reventino /I/
1,ACETO EUGENIO I ALFA ROMEO 156TS                      7.07.99
2,HERNÁDI LÁSZLÓ H MITSUBISHI L.EVO VIII                7.09.64
3,COVELLO GIANFRANCO I RENAULT CLIO RS            7.21.75

Összetett állás:

FIA HILL CHIMB CHALLENGE R2
1,HERNÁDI LÁSZLÓ H MITSUBISHI L. EVO VIII               64p
2,SVOBODA MILAN CZ LOLA T F3000                              60p
3,KRAJCI JAROSLAV SK LOLA F3000                               40p

Új Széchenyi Terv

Új Széchenyi Terv - Egészségre nevelő és életmódformáló programok

Kiemelt partnereink

           

Sportért, a Sportolókért Alapítvány  

Decathlon


Güntner

 
Átal-ér-völgyi kerékpárút


   ÉDV Zrt.
 
Tata Város Önkormányzata
    Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzata

 

Vértesi Erdő Zrt.

 

 
Derik Hungária Kft.


Forrás Rádió